z

SERVICEMELDING

Serviceformulier voor servicemelding

Is er onverhoopt toch iets verkeerd gegaan? Dat vinden wij erg vervelend en willen we graag oplossen. Je kunt het serviceformulier hieronder invullen of contact opnemen met onze afdeling Customer Service via 088-1265555 of service@kegro.nl.

Servicemelding zakelijke afnemerServicemelding particulier
Garantie is een zaak tussen Kegro Deuren en haar zakelijke afnemer. Ben je zakelijk afnemer en wil je een servicemelding doen? Vul dan het serviceformulier in!Als particulier maak je melding van geconstateerde zaken bij jouw Kegro Montagepartner, aannemer of woningcorporatie. We bekijken de situatie met deze verantwoordelijken van het woningbouwproject en komen met een oplossing. Heb je een andere vraag? Mail ons dan via info@kegro.nl.


Wanneer je het formulier invult, is het van belang dat dit zo volledig mogelijk gebeurt. Hierdoor kunnen we je sneller helpen. Foto’s geven ons hierbij al direct een beeld van de situatie. Deze kunnen onderaan worden geüpload. Door op de knop ‘Verzenden’ te klikken wordt het formulier verzonden naar service@kegro.nl. Kegro Deuren reageert doorgaans binnen één werkdag na ontvangst van de e-mail op het bericht.

Serviceformulier

  • Velden gemarkeerd met een '*' zijn verplichte invulvelden om uw melding te kunnen behandelen.
  • Gegevens servicemelder
  • Wil je op de hoogte blijven van de voortgang van je servicemelding?*
  • Gegevens bewoner
  • Heb je een foto of ander bestand dat je wilt delen met ons? Het is mogelijk om maximaal 5 Mb aan bijlagen mee te sturen. Je kunt meerdere bestanden (maximaal 5) tegelijk uploaden. Bestandsformaten die zijn toegestaan: jpg, png, gif en pdf.
    Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: jpg, png, gif, pdf, Max. bestandsgrootte: 5 MB, Max. aantal bestanden: 5.