Onze service: daar kan je op bouwen!

Onze service

Als deurenfabrikant zijn we ons ervan bewust dat het niet alleen ‘draait’ om de deuren. Ook een goede service en duidelijke communicatie naar de (eind)afnemers én bewoners is van groot belang. Daarom werken we voortdurend aan optimalisatie van onze service. Niet alleen door het verder uitbouwen van ons landelijk dekkend montage- en servicenetwerk, maar bijvoorbeeld ook door analyse van afgehandelde servicemeldingen. Op basis van deze analyse werken we continu aan het verbeteren van onze producten en diensten.

Inmeet-, montage- en servicedienst

Kegro Deuren beschikt over een landelijk team van monteurs en deurenspecialisten. Dit landelijke inmeet-, montage- en serviceteam kan snel en flexibel aan alle aanvragen voldoen. We zijn voortdurend bezig om onze prestaties te verbeteren door middel van onze LEAN-methodieken. Hierdoor zijn we steeds beter in staat om servicemeldingen snel en klantgericht af te handelen.

Klantenservice

Voor zakelijke afnemers is onze afdeling Customer Service bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 uur en 17.00 uur via telefoonnummer 088-1265555. Voor particulieren is de afdeling Customer Service bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 uur en 12.00 uur via telefoonnummer 088-1265510. Mailen kan ook: service@kegro.nl.

Servicemelding

Mocht er onverhoopt iets verkeerd zijn gegaan dan vinden we dat natuurlijk erg vervelend en willen we dit graag oplossen. Via ons serviceformulier kunnen zakelijke afnemers een servicemelding doen. Particulieren (bewoners) maken melding bij hun eigen Kegro montagepartner, aannemer of woningcorporatie. Wij bekijken de situatie met deze verantwoordelijken van het woningbouwproject en komen met een oplossing.

Servicemelding zakelijke afnemerServicemelding particulier
Garantie is een zaak tussen Kegro Deuren en haar zakelijke afnemer. Ben je zakelijk afnemer en wil je een servicemelding doen? Vul dan het serviceformulier in of neem contact met ons op via 088-1265555*Als particulier maak je melding van geconstateerde zaken bij jouw Kegro Montagepartner, aannemer of woningcorporatie. Heb je een andere vraag? Mail ons dan gerust via contact@kegro.nl
*Voor vragen over lopende servicemeldingen: service@kegro.nl of 088-1265555

Servicebezoek

Iedereen kent het: een reparatie of servicemelding melden bij een leverancier en dan verrast worden met een afspraak op een moment dat jou, als bewoner, absoluut niet past. Bij Kegro Deuren maken de bewoners zelf een afspraak in onze online afsprakenmodule; gewoon wanneer het hen past. Deze servicemodule is makkelijk in gebruik en plant in enkele stappen een afspraak in. Bewoners ontvangen per e-mail een unieke link waarmee ze het servicebezoek op een dag en tijdstip naar keuze kunnen inplannen.

Bewonerstevredenheid

Klanttevredenheid staat bij Kegro Deuren hoog in het vaandel. Na een servicemelding ontvangt een bewoner van ons een klanttevredenheidsenquête met vragen over de wijze waarop we het servicebezoek hebben afgehandeld. Zo kunnen we precies monitoren hoe onze service wordt ervaren én werken we continu aan verdere verbeteringen.

Verfadvies en onderhoud

Zodra de deur is afgehangen, is het belangrijk dat deuren die in de voorlak (gegrond) zijn afgeleverd het liefst direct worden afgelakt. Hierdoor kunnen vocht en andere weersinvloeden de deur niet binnendringen. GND, de brancheorganisatie van deurenfabrikanten, heeft specifieke voorschriften voor het onderhoud van buitendeuren opgesteld. GND zet al 30 jaar de norm voor kwaliteitsdeuren en de bij GND aangesloten fabrikanten moeten voldoen aan de eisen zoals vermeld in de Statuten van de Stichting. » Naar de GND website

Garantie

Kegro Deuren geeft bij de buitendeuren die onder GND vallen 6 jaar garantie op het deurblad (bekijk het GND-garantiereglement). Indien gebruik wordt gemaakt van het KAI-concept wordt daar bovenop nog eens 2 jaar op de werking van de deur gegeven. De garantiecriteria worden getoetst aan de hand van de GND garantiecriteria. Doet zich onverhoopt een probleem voor met de deur dan komt de Servicedienst langs om de situatie te beoordelen. Een terechte garantieclaim word door de onze zakelijke afnemers gemeld bij de Servicedienst. Deze afdeling draagt zorg voor de verdere afhandeling van de claim en de communicatie hieromtrent met de bewoner.