ELKE SERVICE MELDING WORDT DIRECT OPGELOST

Unieke vakkundige service

Mocht er onverhoopt toch een mankement optreden dan wordt dit snel en vakkundig verholpen!

Servicemeldingen worden in één bezoek afgehandeld

Alle A-merk toebehoren binnen Kegro Select maken onderdeel uit van de vaste wagenuitrusting van onze servicedienst. Hierdoor kunnen we elke servicemelding in één keer direct oplossen en wordt overlast tot een minimum beperkt.

Zelf een afspraak voor servicebezoek inplannen

De bewoners kunnen het mankement doorgeven via een eenvoudig serviceformulier.
Na het invullen en versturen van het formulier, ontvangen bewoners per e-mail een unieke link waarmee ze zelf een afspraak kunnen inplannen voor het servicebezoek. Dit gebeurt via onze online afspraakmodule, deze module is makkelijk in gebruik en plant in enkele stappen een afspraak in. Bewoners kunnen zelf een dag en tijdstip naar keuze inplannen.

 

Meldingen worden snel en adequaat opgelost. Voor Kegro Select werken we met vaste toeleveranciers. Met hen hebben we afspraken gemaakt over voorraden en levertijden, de servicedienst heeft daardoor alle materialen altijd direct voorhanden.

Lees meer over onze uitgebreide garantie en onze unieke vakkundige service.

DOCUMENTATIE

ADVIESGESPREK

Laat je naam en telefoonnummer achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Velden met een * zijn verplicht